Tante Rosa is gesloten van 1 tot 31 juli. Bestel nu alvast je spulletjes voor de zomer
RSS

Blog berichten van '2020' 'april'

Mondmaskers bij Klein Spook en Tante Rosa: welke? en vooral wanneer?

Mondmaskers bij Klein Spook en Tante RosaGoed nieuws. Ja, we verkopen ook de katoenen mondmaskers. Allemaal gemaakt door onze luierproducenten. Het leek ons maar logisch: wasbaar in plaats van wegwerp. En in leuke printjes. Of ja, in effen wit. Dat kan ook. Als we de duurzame, herbruikbare mondmaskers kunnen promoten, gaan we dat zeker niet laten.

We hebben veel mondmaskers besteld bij verschillende luiermerken. Er komen maskers binnen van Anavy (zie foto hiernaast met dochter Renée), maar ook van Popolini en Engel Natur.

Deze mondmaskers worden druppelgewijs geleverd. De reden is heel logisch. Alle mondmaskers worden gemaakt in de kleine naaiaterliers van onze luierproducenten. Anavy liet weten dat ze er in hun atelier 100 maskers per dag kunnen maken met een aantal ervaren naasters. Als er een lading klaar is, sturen ze die op. Maar daardoor gaat het niet zo bijzonder snel. Het wordt niet in grote fabrieken gemaakt.

We verwachten in de week van 27 april nog 2 of 3 kleine leveringen. En dan in de week van 4 mei volgt een grote levering in de typische Klein Spook prints. En in de weken erna komen er nog een paar grotere leveringen toe bij Klein Spook en Tante Rosa.

Dus echt waar, ze komen eraan, ze zijn besteld en betaald door ons. Maar de exacte kleuren, printjes en de exacte leverdata kan ik nog niet zeggen. Daarom is preoder niet mogelijk. Het zou tot verwarring en geharrewar leiden, en dat willen we net vermijden.

We zullen het zeker communiceren als ze er zijn. We willen ze nu natuurlijk ook verkopen :-)

Trouwens, niet onbelangrijk, je vindt ze hier!

 

 

 

 

 

We verzenden vanaf nu met dpd

dpdAlle bestellingen die geplaatst zijn sinds 15 april worden verzonden met dpd.

We zijn om diverse redenen van bpost naar dpd overgeschakeld. Omdat we zelf heel tevreden zijn over dpd(bijna dagelijks krijgen we pakjes van dpd, al negen jaar door dezelfde chauffeur trouwens). Omdat we van klanten heel veel klachten kregen over trage levering, en over slechte communicatie daarover van bpost. Omdat wij bij bpost weinig of geen gehoor krijgen over zendingen die er te lang over doen, waardoor wij ook aan klanten geen goed antwoord kunnen geven. Omdat bpost ons de laatste tijd heel vaak in de steek gelaten heeft door een berg pakken simpelweg niet te komen afhalen, zonder enige communicatie daarover. En ook omdat dpdop veel vlakken een stuk flexibeler is, onder meer inzake prijs.

Bpost levert, maar trager dan gewoonlijk

We maken elke dag pakjes en zorgen dat ze dagelijks bij de post terechtkomen. De leveringen lopen wat vertraging op door de vele afwezigheden bij de pakjesdiensten. Vervelend natuurlijk, maar ook wel begrijpelijk in deze rare tijden